Sunday, October 16, 2011


Hati aku kesunyian, aku rasakan kamu tiada pengganti buatku. Walaupun kita cinta dari persahabatan dalam masa yg lama sebelum kau menjadi milikku kau tetap yg aku paling sayang sejak aku mula2 kenal kamu. Aku merindukan kamu yang dahulu. Aku rasakan diriku terabai dalam kebelakangan ini. Aku tahu banyak silap aku. Tapi kita sebagai manusia tidak akan terlepas untuk melakukan kesilapan. Bukankah kesilapan itu dapat diperbaiki untuk meningkatkan kasih sayang antara kita? Kini aku merasakan ada yang tak kena dalam percintaan kita. Aku sedih bercapur kecewa kerana aku tidak mengerti apa salahku. Aku mengakui kita berdua jarang sekali untuk berhubung kerana kesibukan masing2 dalam kehidupan. Kini kamu jarang bertolak ansur dan sering membiarkan aku sendiri makan hati tanpa ada belaian kasih. Walaupun aku dah menjalinkan kisah percintaan lebih dari setahun tapi aku masih berusaha untuk menjadikan hari-hari seterusnya sebagai cinta pandang pertama. Aku masih ingin bergurau senda, bemesraan bagai waktu mula2 kita bercinta. Aku x nak dah lepas setahun kita berdua dah hilang nilai romantis kerana dah terbiasa bersama. Aku inginkan kamu yg dahulu! Hati ini telah kau miliki tanpa orang ketiga! Aku perlukan penjelasan!!.I LOVE YOU.

No comments: